Tehyn kampanja antaa äänen sote-alan ammattilaisille

Tehy nostaa sosiaali-, terveys- ja kasvatusalan ammattilaisia ja heidän työnsä merkitystä esiin Maailman parhaat -kampanjalla. Kampanja muistuttaa päättäjiä sote-alan työehtosopimuksia koskevan neuvottelukierroksen alkajaisiksi, ettei näitä ammattilaisia saa päästää käsistään.

Kuvateksti
Kampanjassa esiintyvistä ammattilaisista on tehty kortit, jotka lähetetään päättäjille.

Kevään työehtosopimusneuvotteluissa määritellään sote- ja kasvatusalan työolosuhteet ja palkkataso tuleville vuosille.Tehy haluaa Maailman parhaat -kampanjalla lisätä alan arvostusta ja osoittaa konkreettisesti, millaisia vaikutuksia hyvinvoivalla ja osaavalla henkilöstöllä on koko yhteiskunnan toimivuuteen.

”Haluamme nostaa julkiseen keskusteluun sen, että sote- ja kasvatusalan tulevaisuus riippuu siitä, miten hyvin pystymme pitämään kiinni osaajistamme. Ilman hyviä työoloja ja oikeudenmukaista palkkausta emme voi taata laadukasta hoivaa ja varhaiskasvatusta”, toteaa Tehyn puheenjohtaja Millariikka Rytkönen.

Kampanja esittelee Tehyn jäseniä eri sektoreilta ja työtehtävistä – heidän tarinoitaan, onnistumisiaan ja intohimoaan omaa alaansa kohtaan.

Mainos alkaa
Henkilö pitelee puhelinta, jossa näkyy Tehy-lehden uutiskirje. Taustalla kannettavan näytöllä iloisia festivaalijuhlijoita. Mainoksessa teksti: "Voita festariliput! Tilaa Tehy-lehden uutiskirje ja voita liput Tikkurila Festivaaleille! Arvonta suoritetaan 18.6." sekä painike "Osallistu arvontaan".
Mainos päättyy
Mainos alkaa
Henkilö pitelee puhelinta, jossa näkyy Tehy-lehden uutiskirje. Taustalla kannettavan näytöllä iloisia festivaalijuhlijoita. Mainoksessa teksti: "Voita festariliput! Tilaa Tehy-lehden uutiskirje ja voita liput Tikkurila Festivaaleille! Arvonta suoritetaan 18.6." sekä painike "Osallistu arvontaan".
Mainos päättyy

Kampanja näkyy Tehyn somekanavissa ja verkkosivulla. Kampanjassa esiintyvistä ammattilaisista painetaan myös kortit, jotka lähetetään päättäjille.

”Meidän tehtävämme on varmistaa, että päättäjät ymmärtävät alan ammattilaisten korvaamattoman merkityksen ja toimivat sen mukaisesti. Kampanja antaa äänen ammattilaisille, jotka tekevät joka päivä töitä suomalaisten hyvinvoinnin eteen.”