”Henkilö, jota media ja yleisö kuuntelevat” - Millariikka Rytkönen valittiin vuoden ajatusjohtajaksi

Tehyn puheenjohtaja palkittiin markkinointiviestinnän Finnish Comms Awards -kilpailussa.

Kuvateksti
Millariikka Rytkönen ei pelkää laittaa itseään likoon edustamansa asian puolesta. Hän on somen seuratuimpia työmarkkinajohtajia, aktiivinen keskustelija, kolumnisti ja tuttu esiintyjä television ajankohtaisohjelmissa ja uutisissa. Kuva Leena

Tehyn puheenjohtaja Millariikka Rytkönen palkittiin markkinointiviestinnän Finnish Comms Awards -gaalassa vuoden ajatusjohtajana.

Ajatusjohtajaksi etsitään ihmistä, joka on menestyksellisesti saanut ajatuksilleen julkisuutta ja esiintynyt organisaationsa edustajana julkisuudessa. Hän on ansainnut paikkansa henkilönä, jota media ja yleisö kuuntelevat.

Perusteluissa sanotaan, että Rytkönen on noussut lyhyessä ajassa johtavaksi sosiaali- ja terveysalan viestijäksi Suomessa. Samalla hän on nostanut hoitoalan haasteet ja työvoimapulan valtakunnan kärkiaiheeksi. Jo pitkään tiedetty ongelma on vihdoin laajasti tiedostettu ja tunnustettu – paljolti Rytkösen panoksen ansiosta.

Kätilön töitä tehnyt puheenjohtaja puhuu omiensa suulla hallinnollinen haaste muuttuu hänen puhuessaan todellisten ihmisten työelämäksi.

Rytkösen tapa toimia ajatusjohtajana on hyvin luonnollinen: “Ole oma itsesi, se toimii.”

Samalla palkittiin Tehyn kanssa pitkään yhteistyötä tehnyt viestintätoimisto Drum. Kilpailun järjestää Marketing Finland.

Lue lisää: Gradu työmarkkina-Twitteristä: Millariikka Rytkönen loistaa aktiivisuudellaan