Oletko ollut työelämässä muutaman vuoden? Kerro meille kokemuksistasi työelämän ensimetreiltä. Mikä yllätti, mikä tuntui haastavalta ja mitä neuvoja antaisit nyt valmistuvalle? Vastauksia voidaan käyttää anonyymisti Tehy-lehden jutussa.
Kysely on sulkeutunut. Kiitos kaikille vastanneille!